Friday, December 14, 2012

Saya dah jd orang bujang......

Assalammualaikum sumer...

Lamanya tak update blog ni...mama lupa dah alamat bloq saya nih..hehehe
29/11/2012 aritu, saya dah selamat jdik orang bujang..Jd orang bujang??
Dah berkhatan laaa...Alhamdulillah..skrg dah baik....Saya berkhatan kat Poliklinik Dr Azhar, Pokok Sena, Kedah....atuk ngan nenek jaga saya..mama ngan ayah jaga jugak....tp tak lama la..dalam 4 hari..sbb mama ayah keja kejeee.....30/12/12 mama ngan ayah buat kenduri kesyukuran sempena saya berkhatan..Ramainya sedara mara atuk ngan nenek datang...meriahhh..

Ni saya sharekan gambar-gambar yg sempat mama snap masa tu yea....Enjoyyyy!!!!

 
 
Dah selesai..ayah ngan atuk tgh pakaikan kain.....
Ala cucu atukkk..tak sakitlaaaa.......

Dah hari ke-2, ok sikit dah...ape lg..main PSP laaaa....







Sekitar kenduri.....org dah start mkn...


Ni turn org masjid mkn .....meriahkannn...

Dah letihhhh...nak tidoooo.....
 
Nanti kita update lg yea....daaaaa...........

No comments: